fredag 11 november 2011

P.S Jag älskar Dig

Har precis läst ut boken som filmen P.S I love You baserades på och jag grät nästan lika mycket till boken som till filmen.


MEN filmen skiljer så mycket mot boken (som alltid) så jag tycker Ni ska läsa boken absolut för den skiljer sig så pass mycket att den är väl värd sina 450 sidor.


Cecilia Ahern har skrivit boken.


Nu går jag och min gråtigentäppta näsa och lägger oss och hoppas att jag kan andas och koppla bort boken för ett tag :P


Natti natti kära läsare!


// Kikki


Published with Blogger-droid v2.0.1

2 kommentarer:

  1. hej! hur har ni det i värmen? är lite avis men det är helt ok här i stockholm med. ingen snö än och +7 grader. peppar peppar! för min del slipper jag gärna snö.. lite på julafton kanske och en släng på nyår.. kaaaanske lucia med men sen får det räcka! ;D

    flytten gick bra men jag har blivit grundlurad av min chef ang jobb. kommer inte få tillbaka mina dagtider trots att jag blev lovad det. suck. blir till att söka nytt jobb då jag inte orkar jobba som jag gör längre - det är inte värt det! hur mycket pengar jag än tjänar..

    man skaffade ju inte barn för att bara se dom varannan helg heller!

    SvaraRadera
  2. Ja den är heeelt underbar! Längesedan jag läste den men den är en av mina favoriter! Har läst några nyare böcker av henne nu på sistone och de är så fantastiskt fint skrivna. Man kan inte hålla tårarna borta! :)
    Saknar dig och flickorna massor! Kul att du (ni) bloggar så ofta! Stora kramar till er alla

    SvaraRadera

Om Ni inte har ett Google-konto kan Ni ändå kommentera, välj Anonym men skriv gärna vem Ni är i kommentaren.
Tack!