måndag 21 november 2011

Jobbigt farväl

Idag hade vi tänkt åka till Rayong men så kom vi på att det var Ove och Marianne's sista dag så vi sköt det till morgondagen istället.

Paulina ritade en fin teckning till dem, där Ove och hon kastar boll till varann som de gjort så många ggr (skulle ha fotat den, men det är lätt att va efterklok!)
När bilen rullade iväg så kom surläppen fram på Paulina och hon sa att det var så tråkigt, hon brukar inte erkänna sånt så jag börjar ju självklart gråta för hennes skull för att hon också avskyr avsked precis som jag (sen så är ju jag världens känsligaste människa också :P)

De har fått adressen till denna blogg samt min mailadress så vi kommer hålla kontakten ändå, tur att Niklas kompis Igor kommer ner med en massa ungar snart så det blir lite fart och fläkt här!

Vi hade ju förövrigt den där lekdejten med Valentina och August!
Paulina ser så blek ut i jämförelse ;)

Valentina kunde också simma, fast under vattnet, det var det sjukaste jag sett och man tror verkligen att hon ska drunkna så fort hon stoppar ner huvudet, men hon behärskade det riktigt bra och har så gjort i 1½ år!
Paulina är ju rätt svårflirtad så det tog ett tag innan de började leka och busa men nästa gång kanske det går bättre? :)

// Kikki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om Ni inte har ett Google-konto kan Ni ändå kommentera, välj Anonym men skriv gärna vem Ni är i kommentaren.
Tack!