onsdag 2 november 2011

Farväl

Ikväll åkte farmor, farfar, Anki och Lennart hemöver :(
När vi skulle hejdåkramas skrek Paulina till Lennart: JAG TYCKER INTE OM DIG!!! men det vet jag att hon gör, hon avskyr avsked bara, hon kommer sakna dem massor!
Tuk med familj kom över med mango och stickyrice med kokosmjölk, mangon gillade inte nån av oss men riset smakade jättegott, som en dessert.
Har inte hänt så överdrivet mycket idag förutom att det varit riktigt j*a varmt och det har regnat några ggr.
Poo (massage och manikyrtjej) var över på förmiddagen och pedikyrade de som skulle hem och Paulina fick tå- och fingernaglar målade.
Här kommer lite bilder:



Polischefen kom på besök idag

Vår prickekorv, prickarna sprider sig över hela kroppen, hon ser ut som en finnig tonåring (svårt att få på bild med kompaktkameran)

Haha, Nathalies glajjor på mig och Paulina är fotograf som vanligt :)

Hejdå Lennart och Anki!

Hejdå farmor, vi ses i december!

Spöregn!
Förresten så läste jag ut en till bok igår, Varför gråter inte Emma? om Arbogamamman och det fruktansvärda som hände henne och hennes barn, oerhört jobbig att läsa men väldigt bra!

// Kikki

3 kommentarer:

  1. Härliga bilder! Hoppas Nathalies utslag försvinner snart. Vad snabbt du läser förresten! Säg till om du behöver fler böcker :) Miss you! Kraam

    SvaraRadera
  2. Tack vännen! Hon blir bara värre och värre, får prova med talk/puder och se om det blir bättre :(
    Jaa på kvällarna hinner jag läsa massor! Nu hoppade jag på PS Jag älskar Dig, har ju sett filmen men jag brukar tycka att boken är bättre då de inte får med allt i filmen, men den boken var lång så det tar nog ett tag att läsa den :P TACK! Du är för söt! Puss och kram min efterlängtade sockertopp!

    SvaraRadera
  3. Vad härligt att få en glimt av "vårt hus" :-). Om än en regnig bild fast det brukar inte göra så mycket med någon regnskur då och då. Har du lust att kolla dina meddelande ¨på facebook? Jag har lite frågor till dig. Ha det nu så skönt och hoppas saknaden för Paulina efter farmor o farfar inte blir för stor - stackars liten! / Veronica

    SvaraRadera

Om Ni inte har ett Google-konto kan Ni ändå kommentera, välj Anonym men skriv gärna vem Ni är i kommentaren.
Tack!