lördag 26 november 2011

Poolare

Poolen här på Seaview har blivit jättegrumlig, ingen vågar bada så jag hoppas de ordnar upp det snart för man måste ju få svalka av sig.
Vi åkte iväg till huset och badade i en pool som finns på området istället och den var tusen gånger fräschare.

Här springer hon och hoppar i! ;)



Hann inte pussa henne innan bilden knäpptes


Fixade sin andra fläskläpp idag, massa blod...

Undervattenspuss, men det ser ut som att jag stryper honom då jag får en kallsup mitt i..

Bättre att hålla sig ovanför ytan med sånna saker
// Kikki

1 kommentar:

  1. Ååh! Älskar bilderna! :-) Hahaha, oslagbar min när ni pussas under vattnet! Pussbilden ovanför vattenytan är jättefin :) Ser ut som ni har det så himla bra, härligt!! :)

    SvaraRadera

Om Ni inte har ett Google-konto kan Ni ändå kommentera, välj Anonym men skriv gärna vem Ni är i kommentaren.
Tack!