lördag 26 november 2011

Award/utmaning

Jag har fått en award/utmaning av Mia till min blogg, men eftersom den har semester så kör jag den här istället :)

Utmaningens villkor:
Länka tillbaka till den Du fått av, fullborda de fem meningarna nedan och ge den vidare till fem bloggvänner.

1. När ingen hör eller ser mig... står jag framför spegeln och gör (o)sjyssta mooves och sjunger gapar för full hals till nån gammal/ny dänga, eller så smygsvullar jag snask framför en film tills jag mår så illa så jag vill spy.
2. Jag går aldrig hemifrån utan... badkläder och flipflops här nere och hemma i Sverige försöker jag få med mig plånbok, mobil och nycklar men det är inte ofta jag lyckas pricka in alla 3.
3. Min blogg heter som den gör för att... vi bor i Mae Phim. Min egna blogg heter minbubba för att vi kallade Paulina för Bubba när hon låg i magen.
4. Om jag vågade skulle jag...  vilja bota min fobi för katter (är liiiiiiiiivrädd) men det kommer förstås aldrig att ske, hoppa bungyjump eller fallskärm skulle jag vilja om jag vågade också, men det kanske jag vågar?
5. Om 10 år kommer jag att... vara 37 år gammal UNG och ha ett jobb som jag brinner för, döttrar på väg in i tonåren (vad har jag gett mig in på?) och bor troligtvis kvar i Stockholm någonstans.


Jag vill skicka vidare denna utmaning till Tina, Malin F, Ullis, Lily och Michelle.

Lycka till!

Nu har spöktimmen inletts här i Pimman så jag säger GODNATT!

// Kikki

1 kommentar:

  1. Sötis! :-) Vi gör samma saker när ingen ser på. :P Ska skriva jag med sedan, tack för utmaningen! :D Puss

    SvaraRadera

Om Ni inte har ett Google-konto kan Ni ändå kommentera, välj Anonym men skriv gärna vem Ni är i kommentaren.
Tack!