måndag 14 november 2011

Äntligen

Vi fick tillbaka moppen igår så vi firade med att åka till Ban Phe.

Jag ville gå till Toni&Guy-frisören på IKON men det var stängt på måndagar (såklart)
Vi åkte till den omtalade Petra's butik och där fanns det grejer kan jag lova, kommer definitivt åka dit fler ggr.
Svängde in på klädhörnan och köpte sarong och 2 klänningar till Paulina (bild kommer när de är tvättade) och sen ett sista stopp på Tesco Lotus.
Äntligen var butiken välfylld, dock inte som det ska va, men mer än hälften av grejerna vi ville ha fanns iaf.

Sen badade vi, köpte gai (kyckling) och stickyrice från en moppe och käkade i salan och tog det lugnt.

Paulina skaffade en kompis idag, Ove 70 bast! :D
Men sen var han inte hennes kompis längre utan hennes kille!
Hahaha hon är så rolig!
Han och hans fru åker om 1 vecka så det blir väl jobbigt för henne skulle jag tro..

Tuk tjatar om att Paulina ska få gå på dagis nån dag, hon säger att hon vill åka dit och kolla på alla leksaker och sen åka hem igen, men vi får väl se hur det blir med den saken, dit ska hon iaf, med en av oss till en början.

Annars händer inte så mycket nytt.
Testar frisören här i Pimman imorgon istället, Paulina vill ha flätor i håret och jag måste verkligen klippa mig, 1 år och 1 månad sen jag gjorde det sist.

Nu ska jag skriva ett eget inlägg om en speciell person ♥

// Kikki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om Ni inte har ett Google-konto kan Ni ändå kommentera, välj Anonym men skriv gärna vem Ni är i kommentaren.
Tack!