onsdag 30 november 2011

Fullspäckad dag

Vi har varit i Rayong igen, först på Lotus och köpte lite klänningar till Paulina och lite julpynt m.m. och sen till Laemtong där jag och Niklas hittade lite kläder till oss själva för en gångs skull och lite till barnen också såklart.
Det här med dagens outfit är inget jag brukar pyssla med och bilderna gör inte kläderna rättvisa, 120-150 baht per plagg (ca 30 kr)
 Vi kom tillbaks efter 13-tiden nån gång och Niklas och Paulina gick ner till havet och badade medan jag försökte få Nathalie att sova.
Jag misslyckades, så hon har sovit en gång idag som många andra dagar, men hon sover oroligt även nu ikväll så jag tror det är himla jobbigt med tänderna för det verkar vara fler på G.


Det är onsdag idag så det blev schnitzel på Tequila som även jag tog och det var riktigt gott faktiskt, för 2 år sen tyckte jag inte alls om det så jag var lite skeptisk innan.

Igår kollade vi på Änglagård - tredje gången gillt (mitt val) idag är det Hata Göteborg (Niklas val), filmen är inspelad i Helsingborg och även fast en av mina bästa vänner är därifrån så fattar jag inte vad dem säger (förlåt!) så jag sitter här och bloggar istället :)

Poolen är nu badklar enligt poolskötaren så imorgon blir det äntligen lite poolhäng
Farfars jeep

Ni kan aldrig gissa vad detta är så jag avslöjar, det är griskött, smakade som köttbullar enligt fröken, jag skulle aldrig prova nåt dylikt.... Finns att köpa på marknan i backen, och en massa andra konstiga spett.

Vårt enda julpynt, en minipinigran :)

Fick en keps idag, hur söt?

Hon går och går och går och går, ska filma henne så Ni får se hur söt hon är med dem stabbiga låren ;)

En av alla klänningar hon fick idag

Dags för manikyr snart, naglarna går bara av hela tiden, de som brukar vara så starka och fina här nere :(

Hänger upp och ner, man ser orsaken till gnället på höger sida

Paulie har dille på Mimmi

Nathalie fick en egen gitarr idag, syrrans får man ju inte låna...

Julpyntade moppen, gult, rött, blått (hmmmm....) glitter samt en liten tomte, imorrn ska julgranskulorna upp ;)



// Kikki

4 kommentarer:

  1. Ser att filmutbudet verkar vara som när vi var nere i mars:-)

    SvaraRadera
  2. Massa fina kläder! :-) Hahaha, du missar verkligen inget med filmen, den är riktigt dålig. ;) (Kul när man är härifrån för då känner man ju igen sig lite...) SAKNAR DIG!!!

    SvaraRadera
  3. Tycker de va jätte snygga kläder. Dom ser verkligen ut att sitta riktig snyggt på dig snygging! xD BTW så söt gran!!!! Saknar er! <3

    SvaraRadera
  4. : Kan mkt väl stämma, men det finns en hel del man inte sett så jag tror inte vi hinner se alla filmer innan vi åker hem.
    Tina: Tack babe! USEL, BAJS, jaa värdelös! SAKNAR DIG!
    Michan: Tack söt! Haha, ja visst är den sööööt? Får inte plats med så mycket större som Du vet ;) Vi saknar Dig också, massor! <3 <3 <3

    SvaraRadera

Om Ni inte har ett Google-konto kan Ni ändå kommentera, välj Anonym men skriv gärna vem Ni är i kommentaren.
Tack!