söndag 13 november 2011

Massage

Igår hade jag så ont i ryggen så jag visste inte vad jag skulle göra. Kunde knappt stödja på vänsterbenet och hittade inte en enda bekväm ställning varken i sittande eller stående läge men jag överlevde uppenbarligen natten.

Lägenhetskomplexet Avatara som ligger nästgårds har ett ställe där man kan få massage, pedikyr och manikyr.
Jag kom 20 min innan öppning och kunde boka in en tid kl 10.
Bokade in en huvud/axel massage och inte thaimassage för då hade jag nog gått sönder och samman pga min fibromyalgi.
Jag visade vart jag hade ont och sen började hon.

Det gjorde svinigt ont fast det var skönt på samma gång och hon bad om ursäkt hela tiden.
Världens gulligaste tjej/kvinna fick jag och efter 1 timme var det klart och sen fick jag varva ner med en kopp te.
300 baht (ca 70 kr) kostade det och hemma i Sverige hos min kiropraktor får jag betala 300 kr för max 20 min.

Nu känner jag mig misshandlad i ryggen och så luktar jag gott av massageoljan och det känns inte som nån idé att va ute i solen och bränna sönder mig så det blir hemmalunch idag i form av pankisar med minibananer och jordgubbssylt.
Bjuder på en snygg undervattensbild på undertecknad ;)

// Kikki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om Ni inte har ett Google-konto kan Ni ändå kommentera, välj Anonym men skriv gärna vem Ni är i kommentaren.
Tack!