onsdag 30 november 2011

En dag

Jag köpte den boken för att det var ett 4 för 3 erbjudande.
Den låg 1:a på topplistan och hade fått riktigt bra kritik så jag tog den.

Den har tagit väldigt lång tid att läsa, den fångade mig inte alls.
Men ju längre in i boken jag kom så kunde jag inte sluta läsa den.

Googlade på den nu och såg att den även filmatiserats med samma namn och utkom på min födelsedag.
Den 7:e mars kommer den på DVD och jag vet nån som kommer hyra/köpa den när hon kommer till Sverige!

"En dag" David Nicholls, köp den, läs den, men se till att ha näsdukar....

Nu verkar äntligen Nathalie ha somnat (framtanden har äntligen spruckit igenom) så nu är det dags för mig att stänga igen mina blå, det är faktiskt midnatt här nu.

Nattinatti!

// Kikki

1 kommentar:

  1. Jag har också den boken men inte läst den än, trots all fin kritik har den inte riktigt fångat mig... men tror jag ska se filmen ikväll, kul att den är läsvärd i alla fall! :-)

    SvaraRadera

Om Ni inte har ett Google-konto kan Ni ändå kommentera, välj Anonym men skriv gärna vem Ni är i kommentaren.
Tack!