tisdag 17 januari 2012

Tis 17 jan

Alltid lika skönt att se Paulinas min när det regnar ute när hon vaknar. Idag när hon såg det, pappa vi måste ut det regnar! Jag sa att jag orkar ej du får gå ut själv, då vi precis hade gått upp.

Hon tar sitt paraply och går ut , vart ett varv runt poolen och sedan tillbaks upp för frukost :),

Efter regn kom solen, Paulina och jag hängde vid poolen på förmiddagen.Där det vart bad, bok, tidning och film. Nu kan Paulina simma på egen hand ner till botten i poolen, vi har tränat ett tag och nu klarar hon det!
Lunchen intogs på Sunshine som vanligt, nära å bra och mycket god mat, perfekt för vår familj! :)

Eftermiddagen var Paulina och jag på stranden, där vi lekte i sanden och badade. Skönt med en strand som är helt folktom nästan och flera km lång. Fick endast 3 bett av små eländiga små saker till flygor. Efter stranden vart det pool häng tills vi gick in och duschade och gjorde oss klara för middagen på Villa Bali

Kikki och Nathalie var typ inne hela dagen och vilade. Nathalie har väldigt många tänder på väg upp och det gör henne grinig som ett monster ibland....

// Niklas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om Ni inte har ett Google-konto kan Ni ändå kommentera, välj Anonym men skriv gärna vem Ni är i kommentaren.
Tack!