lördag 14 januari 2012

Lördag

Idag blev Nathalie 1 år och 1 månad, det firade hon med att ramla nerför stentrappan i huset och slå ett jack vid hårfästet.
Annars har vi fått lägenheten besprutad, det hittades en hel del.
Niklas fick sanera själv efteråt då de behövde komma åt på fler ställen än vad som sades och det såg ut som hela-havet-stormar.

Tuk kom till huset när vi var där och tvättade rent och lade nytt och Niklas passade på att ta närbilder med Henriks braiga kamera eftersom jag inte kan se riktigt själv, inte för att jag VILL se, men jag kollade i kameran och det var ingen trevlig syn. 3 stygn var det, kommer ha ett snyggt ärr sen.
Finns inga kryckor att få, förutom sånnadär höga i trä som man har under armhålan så jag fick ärva en bambupinne av de snälla grannarna som åker till Bangkok imorrn.
Men bäst är nog barnvagnen, med Nathalie i, annars tippar jag.

Jag är sjukt svullen runt foten nu, fotknöl har blivit fotboll istället och alla blåmärken har kommit upp riktigt ordentligt.
Svårt att fota själv..
Nu har vi precis kollat klart på Hinsehäxan som går/har gått på SVT, Niklas f.d klasskamrat har huvudrollen så han tyckte ju det var lite coolt ;)
Nu hoppas jag att jag får sova inatt, förra natten gick över förväntan.

Trevlig kväll på Er!

// Kikki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om Ni inte har ett Google-konto kan Ni ändå kommentera, välj Anonym men skriv gärna vem Ni är i kommentaren.
Tack!