onsdag 4 januari 2012

AJ!

Idag åkte vi till ett supermysigt thaiställe och åt middag allihopa tillsammans innan Sidambahs och Jadja åker hem.
Men på vägen dit i moppen hände nåt.
Jag såg nåt svart komma flygande och studsade på mig i farten, jag känner hur det svider och bränner och ser att det sitter en tagg/gadd fast i mig så Niklas stannar och försöker få ut den, vet inte om han fick ut hela.
Sen sved och brände det om vartannat och jag är öm på nästan hela bröstet så jag smorde in med Tigerbalsam nu, tips från Razak, så jag hoppas jag inte vaknar upp imorrn och det ser hemskt ut eller att det gör ännu mer ont för vi ska ju till Bangkok och MBK (som jag har LÄNGTAT!).

Undra vad det var för flygfä, det var modell större, finns ju inte så några flygande insekter här i Pimman direkt.
Nåja, nu ska jag sova, har kollat på The next three days med Russel Crowe, äntligen en film med ett bra slut, såg filmen Hanna igår som var skitbra men slutet var inte så bra.
Har ingen dagens bild så här kommer en bild på mina småtjejer för exakt 1 år sen, Paulie 2 år och 3 månader och Nathalie 3 veckor ♥
// Kikki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om Ni inte har ett Google-konto kan Ni ändå kommentera, välj Anonym men skriv gärna vem Ni är i kommentaren.
Tack!