tisdag 10 januari 2012

Massage

Igår bokade jag och Paulina in oss på massage hos Phawinee för idag.
Paulina har tjatat HELA dan (och igår med för den delen) efter den där massagen kan jag lova!

Vi var där en stund innan och blev bjudna på gofika direkt.
Massagetjejerna trodde inte att Paulina skulle våga så jag var tvungen att be dem trots att hon redan klätt av sig och lagt sig i sängen bredvid min :)

Jag fick s.k. medicin massage och det gjorde riktigt ont fast hon knappt rörde mig.
Hon frågade om jag hade varit på sjukhuset och fått medicin.
Öööh, nääe, de säger att det inte finns nåt att göra kontrade jag med då.
Och då sa hon att det fanns det visst det.
Tydligen finns det en svamp i Sverige som ska hjälpa, jag drack ett te gjort på den svampen och fick en hokuspokusblandning som hon blandat själv som ska användas när jag får ont.

Bokade en ny tid på fredag för mig och Paulina.

Och Paulina ja, hon fick en oljemassage på hela kroppen.
Jag sa att om man blundar och slappnar av så blir det mycket skönare, hon fick lägga sig på magen efter att framsidan oljats in och innan vi visste ordet av så somnade hon :)
Det såg hur skönt ut som helst!
Hon fick ligga kvar ett tag medan jag fick ännu mer gofika och när jag skulle hämta henne hade hon redan vaknat så vi fikade tillsammans innan vi sen tog moppen tillbaka som JAG (!!!!) körde, första gången liksom ;)
Det gick hur bra som helst!

Nu är jag mör och öm över hela ryggen och Paulina har feber, 38,5.

Fick ett meddelande om att det bloggas för lite här, vi håller oss ändå till 1 inlägg om dagen (minst) men vad tycker Ni? Bloggas det för lite? Vad vill Ni läsa om? Mer bilder? Mer videos? Mer text? Mer inlägg från Niklas? HIT ME! :)

// Kikki

3 kommentarer:

  1. Fick hon feber av massagen? Jag vill ha mer bilder och filmer på ungarna. Saknar dom kopiöst mycket. Kram /Mormor

    SvaraRadera
  2. Vad som helst och lite till. Ta bilder på thaimat. Hälsningar Annika H

    SvaraRadera
  3. Jag tycker du/ni är jätteduktiga på att uppdater och jag är mer än nöjd med bloggen :)
    Vad mysigt att ni fick en liten massage tillsammans. ÅÅ söta Paulina som somnade.. Så skönt det ser ut!! Saknar er massor! Kram //Ida

    SvaraRadera

Om Ni inte har ett Google-konto kan Ni ändå kommentera, välj Anonym men skriv gärna vem Ni är i kommentaren.
Tack!