söndag 15 januari 2012

Söndag

Nathalie vaknade på helt fel sida idag.
Jag har sagt det förut och jag säger det igen, TÄNDERNA, det ser ut som att merparten av bissingarna vill titta ut samtidigt, hon måste ha det jättejobbigt :(

Jag gick och la mig med henne i tjejernas rum runt 9-tiden och hon somnade igen.
Jag lyckades hålla mig vaken men strax innan hon vaknade hade jag lust att somna så det sket sig.

Efter lunch idag åkte Paulinas kompisar härifrån, det var tufft för henne. Imorgon åker farmor och farfar, det kommer också bli tufft.

Jag åkte moppe idag, körde inte själv dock, har varit utan bambupinnen hela dan och det har gått hyfsat bra att ta sig framåt ändå.
På kvällskvisten har jag haft domningar/stickningar om vartannat och en fruktansvärd klåda, mest på fotbollen (läs fotknölen) jag frågade Tuk om det när hon kom och hon sa no problem.
Imorgon ska bandaget av och det ser jag fram emot.
Själva köttsåret känns inte men jag har ett skrubbsår bredvid som svider nåt så djäääävulskt hela tiden så det borde få luftas så att det kan läka ihop.

Vi har kollat på en USEL film ikväll, Page Eight, se den INTE!

Nu ska jag ta dagens sista piller, då har jag tagit 16 st för idag, smörja in med liniment och bulla upp med nåt under benet så att jag kan sova.

Godnatt!

// Kikki

1 kommentar:

Om Ni inte har ett Google-konto kan Ni ändå kommentera, välj Anonym men skriv gärna vem Ni är i kommentaren.
Tack!