onsdag 11 januari 2012

Bangkok

Vi åkte i 2 minibussar och resan gick rätt så bra.
Vårat hotell var som jag skrev förut helt fantastiskt, det var världens godaste hotellfrukost som man höll sig mätt på en hel dag, tur att det inte är en vana ;)
Hotellet låg vägg i vägg med MBK så det var bara att ta hissen upp med det nyinköpta om det blev för tungt att bära och på kvällen kunde jag gå helt ENSAM och kolla, hur lyxigt som helst!
Niklas storshoppade verkligen, drygt 25 tischor/pikéer/linnen och ungarna fick såklart också lite grann.
Jag köpte kläder till mig själv då jag inte hade ombyte med mig men jag tycker inte alls att det var så skoj att shoppa till mig själv.
Prutandet är det ju roliga med shoppingen och fyndat har jag gjort.

Om någon ser nåt dem vill ha så hojta till för vi ska till MBK och Big C fler ggr.

Big C i Rayong
MBK
MBK
MBK
// Kikki

1 kommentar:

  1. ÅÅÅ tishor till Tilde skulle ju vara kul! Typ rolling stone och little miss bossy. smurftishan var också jättefin! Du får gärna köpa några balla tröjor till Tilde om du har lust så får du pengar av mig när du kommer hem :)
    Kram Ida

    SvaraRadera

Om Ni inte har ett Google-konto kan Ni ändå kommentera, välj Anonym men skriv gärna vem Ni är i kommentaren.
Tack!