torsdag 8 december 2011

Sex

veckor har gått och endast 15 återstår.

Vi har firat med ett besök i huset från Poo, jag fick pedikyr, Paulina fick fina naglar på tår och fingrar och Niklas, som jag har tjatat, fick sin första pedikyr! :)
Det har regnat. Inte så mycket, men ändå, skönt.
Vi har varit och köpt presenter till Max som blir 2 år imorgon.
Vi har fikat lussebullar och punschrulle.
Och vi har äntligen kollat på "The Town", Ben Afflecks första egna film and I loved it!

Nu kommer bilder.
Gungar på coca cola beach

Doubleschnitzel varje onsdag!


Naturfotografen Niklas (det var han som sa't)

Modeuppvisning i sin nya klänning

Nya fötter

Paulinas fina tånaglar

Nervösa Niklas

Fina fingernaglar


Pappa jag kan ha Dina flipflops!
Nu ska jag smörja in alla mina jättemånga olika bett med tandkräm (TACK för tipset Annika!!) så att jag överlever natten.

// Kikki

2 kommentarer:

  1. Saaaaaaaknar er! Tjejerna har blivit såååå fina, fortsätt ha en underbar tillvaro vänner....jag har önskat mig en flygbiljetter i julklapp så vi kan sammanstråla på en strand snaaaart!

    SvaraRadera
  2. Å vi saknar Er!
    Vi vill så gärna se Er, träffa Er, skratta med Er så jag hoppas Du varit snäll i år så att Tomten ger Dig det Du önskar!

    SvaraRadera

Om Ni inte har ett Google-konto kan Ni ändå kommentera, välj Anonym men skriv gärna vem Ni är i kommentaren.
Tack!