lördag 3 december 2011

Lite bilder

 Alltså undrar hur mycket veck det finns på den här goa ungen?! :)


 Nya brillor och en liten kik på barret, dock blött och lite krulligt men längden är bra nog mycket kortare, skööönt!
Idag köpte jag en färsk halv kyckling, 4 stora pärer (potatis), 2 lökar, en vitlök, en gurka, en påse salt och ett pepparkar för 176 Baht (43 kr) och till middag blev det råstekt potatis, stekt lök, stekt kyckling och vitlökssmör som jag gjorde aaaaaaalldeles själv. Det kommer INTE bli någon vana, sanna mina ord!
Fick så ont i ryggen att stå på detta stengolv alldeles för länge, ett skäl för att ta en massage snart ;)

Nyss har vi kikat på "I taket lyser stjärnorna" (vi betar av alla svenska filmer först) och jag har gråtit som ett barn, nästäppan börjar släppa nu, men jag kan fortfarande börja böla bara jag tänker på filmen.
Den handlar om cancer, say no more!

Imorrn vid lunch kommer äntligen Igor och de har med sig nappar till Nathalie (hallelujah!) och den kommande veckan är fullspäckad med trevligheter och en mindre trevlig 2-årsdag.

Btw Paulina gick in och la sig helt själv (Nathalie låg och sov därinne också såklart) och somnade (!!!!!!!!) har typ ALDRIG hänt, och det sägs ju att en gång är ingen gång så händer det fler ggr så har det faktiskt hänt.

Nu ska jag wordfeuda innan det är dags att joina resten av familjen in i drömmarnas land.

// Kikki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om Ni inte har ett Google-konto kan Ni ändå kommentera, välj Anonym men skriv gärna vem Ni är i kommentaren.
Tack!