söndag 18 december 2011

100:e inlägget

Visst är vi duktiga på att hålla bloggen vid liv? :)
Ni är sämst på att kommentera men vi är glada att Ni tittar in ändå, aldrig hade jag trott att vi skulle ha över 1000 besökare i veckan.

Igor och co har tyvärr åkt till Koh Samet nu och vi har haft ett kärt återseende av familjen Hörnstedt som vi träffade för 2 år sen som då var föräldralediga i 6 månader här nere i Pimman, nu är det lite ombytta roller då de "endast" ska vara här i 4 veckor.

Imorgon flyger vi till Singapore. Jag hoppas skrikalie (Nathalie) klarar av 180 km till flygplatsen och sen en flygresa på 2 timmar (eller mer, osäker på tidsskillnad)

Nathalie har skrapat upp tån x antal ggr nu och idag kom det en del blod så vi har sån tur att vi har så braiga grannar som har Första Hjälpen kit med allt man behöver

Senaste minen

3 bissingar syns tydligt nu men det borde va fler på väg så gnällig som hon är, och svullen, hon älskar att gnissla tänder, undra vem hon fått det av? ;)
// Kikki

3 kommentarer:

  1. Kollar nästan varje dag fast jag inte skriver nåt,blir så avundsjuk på er som slipper snö å elände här hemma /kram /far

    SvaraRadera
  2. jag kommenterar så mycket jag bara kan! :) Svårt när man inte kan göra det genom mobilen dock... Kram //Ida

    SvaraRadera
  3. Tack, det glädjer mig far! :)
    Konstigt att Du inte kan kommentera från mobilen Ida, jag kan ju det :/

    SvaraRadera

Om Ni inte har ett Google-konto kan Ni ändå kommentera, välj Anonym men skriv gärna vem Ni är i kommentaren.
Tack!