onsdag 7 december 2011

Chock!

Nathalie fick smaka en salt pinne idag.
Det var bara det att hon hade svårt att tugga sönder och helt plötsligt sätter hon i halsen.
En bit på 2 cm kommer ut rätt snabbt.
Men sen köjs (stavas? =nära att kräkas) och hon kräks slem i massor och det känns som att det tar flera timmar innan det tillslut kom ut en till 2 cm bit och hon gråter och jag tycker så synd om henne.
Alla runtomkring stod liksom i chock och Niklas var den som kämpade och hjälpte henne.
Fy faan vad hemskt det var, hon kommer aldrig mer få äta salta pinnar, kanske när hon fått alla tänder....

Hon glömde snabbt bort det som hänt och fick i sig makaroner sen och lite att dricka och sen var hon som vanligt igen.

Alla vi 15 möttes på Tequila Garden ikväll för middag, vi var där vid 19 och hemma vid 21.30 så det blev nästan 3 timmars förskjutning men nu har alla lagt sig utom jag och jag känner att det är dags för mig också, en dag på stranden och en lång middag tar på krafterna!

Imorgon kommer Poo till huset och pedikyrar (?) och gör oss fina, som jag (och fötterna) har längtat! :)

Dagens bilder läggs in imorrn.

// Kikki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om Ni inte har ett Google-konto kan Ni ändå kommentera, välj Anonym men skriv gärna vem Ni är i kommentaren.
Tack!