torsdag 15 december 2011

1-årsdagen i bilder


 Glass på Sunshine som passande nog heter Happy Birthday
 
 Presenten från städerskorna, helt gjord i snäckskal (svårfotat)
 En söt uggla från mig
 
 
 Same same, no different
 



 
Städerskorna + Nathalie = SANT
 Sötaste Anton
 Snyggingen Max
 De hade med sig ytterligare en present
 Några av gästerna, Maggan, Cia och Gisela
Hon fick jättefina presenter som synes.
GB-glassmoppen kom, men alldeles för tidigt så jag köpte ett 20-tal glassar för 540 baht (130 kr) och det blev massor över :P
Jag tycker ju om att fixa sånt här och jag har en tendens av att ALLTID gör för mycket, så även denna gång. Snacksen gick åt men kakorna får vi äta upp själva och frukten fick vi slänga (myrinvasion) och hälften av drickan gick åt.
Jag var lite osäker på hur många som skulle komma också men vi blev ändå 16 st med oss och Tuk kom när alla gått och vi packat ihop allt (tidsoptimist javisst!)

Nathalie var inte så nöjd på morgonen och lunchen där som syntes på bilderna men under kalaset njöt hon i fulla drag. Men presentöppnandet fick syrran fixa för det var inte så intressant.
Niklas köpte en hel del is så hon sprang runt och slickade på det, hon är helt galen i is.

Stort TACK till alla som kom, det hade varit mysigt att ha Er hemma i Sverige här också men man kan ju inte få allt.
TACK för alla grattis också!
Vart tog min lilla bäbis vägen? 1 år (har svårt att ta in detta...)
Jag tror jag sover på saken.

PUSS på Er!

// Kikki

4 kommentarer:

  1. Underbara bilder. Ser ut att ha varit en fantastisk födelsedag för Nathalie. Kramar Lina

    SvaraRadera
  2. ÅÅÅ va fina ni va på bilden med alla tre tjejer :) <3<3<3 Saknar er så!
    Kram /Idus

    SvaraRadera
  3. Vackra bilder på er <3 kram

    SvaraRadera

Om Ni inte har ett Google-konto kan Ni ändå kommentera, välj Anonym men skriv gärna vem Ni är i kommentaren.
Tack!