onsdag 14 december 2011

Nathalie 1 år ♥

För 1 år sen.
Jag hade intensiva värkar efter midnatt men det hände inte sådär jättemycket.
Jag fick testa lustgasten och tillslut lyckades jag använda den rätt och den hjälpte ganska mycket.
Jag bad om att få epiduralen och när dem äntligen kom så hann dem inte sätta in den då jag kände ett enormt tryck nedåt så jag tryckte på och då gick vattnet och sen var jag plötsligt helt öppen och det var dags att krysta och 7 min senare kl 3.40 kom hon.
Färskare unge får man leta efter ♥

 Hela förlossningsberättelsen kan Du läsa HÄR.


Idag har hon fått 2 presenter av oss, ett Tom&Jerry strandset och en mjukisuggla och av de fina städerskorna fick hon också en present gjord av snäckor (bilder kommer imorrn)
Vi ska ha ett kalas här ute i en av salorna och vi har abonnerat en GB-glass moppe som förhoppningsvis kommer hit (om han fattade vad vi sa :P) som vi bjuder på samt snacks, gofika och dricka.

Nu ligger hon och sover och förhoppningsvis orkar hon med dagen. Hon är väldigt gnölig och skrikig och det är inte mycket som duger åt damen så jag har inte så höga förhoppningar ;)

Massa grattispussar och grattiskramar till vår lilla lilla älskling som nu blivit så stor!
Vi älskar Dig!! ♥

// Kikki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om Ni inte har ett Google-konto kan Ni ändå kommentera, välj Anonym men skriv gärna vem Ni är i kommentaren.
Tack!