onsdag 15 februari 2012

Vilken överraskning!

Min kära vän Ida messade mig den 4/2 om att hon var sugen på att ta med sig sin 3-åriga Tilde hit ner och hälsa på oss.
Ja men göööört! svara jag såklart och planeringen var i full gång.
3 dagar senare var resan bokad och betald och den 6/3 landar de hos oss och stannar i 2 veckor!!!
Det pirrar i hela kroppen när jag tänker på det, bättre avslutning på denna fantastiska resa kan man liksom inte få! :)

När jag berättade för Paulie så tror jag inte riktigt att hon förstod, men nu så säger hon varje dag:
Idag kommer Ida och Tilde hit!!!!
Jag skypade med Ida och hon sa att Tilde va likadan, bara det att Tilde säger att dem ska GÅ till Thailand idag, haha, dem är för härliga!
När jag frågar Paulie vad hon och Tilde ska göra när dem kommer hit; Vi ska KRAMAS och så ska jag lära henne att simma!

Så förutom att det är 5 veckor kvar till avfärd idag så är det även mindre än 3 veckor kvar till de kommer hit! :D

För Er som inte vet vilka Ida och Tilde är så "träffades" vi på en familjecommunity på nätet (Familjeliv) i slutet av våra graviditeter (2008) och satt och pratade av oss hela nätterna då vi inte kunde sova, våra beräknade födelsedatum låg 2 dagar ifrån varandra och båda gick över tiden med 10 dagar så det skiljer 2 dagar mellan våra tjejer.
När de var 6 veckor gamla så träffades vi för första gången och sen träffades vi minst 1 gång i veckan under föräldraledigheten och efter det när tillfälle getts på helger.

Längtar längtar längtar!

// Kikki



2 kommentarer:

  1. Ååååå jag längtar ÄNNU mer kan jag säga!! Det ska bli SÅ SKÖNT och KUL! <3
    hihi småtjejerna är ju för roliga :) Undrar vad dom kommer säga när vi väl är där? ska bli så kul att se dom träffas på en "konstig" plats!
    Kraaaaaaam //Ida

    SvaraRadera
    Svar
    1. ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ Längtar! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

      Radera

Om Ni inte har ett Google-konto kan Ni ändå kommentera, välj Anonym men skriv gärna vem Ni är i kommentaren.
Tack!