tisdag 14 februari 2012

Alla ♥ Dag

Paulie vaknade snortidigt, 4 nånting, så hon fick följa med Niklas ut på morgonprommis så gick jag och la mig med Nathalie som också blivit väckt, då var klockan kanske 6 eller 7?
8.30 blir vi väckta igen och då har de köpt chokladpraliner till mig
Förvarade den i kylen därav kondensen och den dåliga bilden

Tjejerna fick såklart smaka, Paulina mest, Niklas äter inte choklad.
Nathalie tyckte tillochmed att körsbärslikören var god medan jag och Paulie halvkräktes.
Finns det nåt den ungen INTE gillar?

Resten av dan har vi varit ute och lekt med Jonis och Fille från gurkornas stad och däremellan passade vi tjejer på att sova middag tillsammans (hej huvudvärk!)
Var en sväng på marknan i backen och köpte lite frukt så jag kunde göra smaskiga smoothies inför vår lilla familjekväll med Kung Fu Panda 2, ananas till pappsen och banan och jordgubb till oss.

Nathalie blir för övrigt 14 månader idag, STOR tjej! Och jag och Niklas har vår månadsdag, 89 månader har vi skrapat ihop till (7 år och 5 månader, men vem orkar räkna?!)
Hoppas Ni har och har haft en underbar dag med nära och kära, finge jag så skulle jag KRAMA om Er allihop, men jag skickar ut dem i cyberrymden istället så får den som vill ha gärna ta :)

// Kikki

4 kommentarer:

  1. Guuuuud vad bruna ni är! GALET!! //Ida

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi känner oss inte så bruna, men om 3 veckor ska vi jämföra ;) LÄNGTAR!!!

      Radera
    2. hahahahah! Det blir en jämförelse av rang vill jag lova! Jag är SÅÅÅÅ blek, ser inte ut som att jag någonsin varit i solen :) Men det ska vi råda bot på med två veckor i paradiset! :)
      //Ida

      Radera
    3. Hihi, det ska bli skoj att se vilken färg Du lyckas komma upp i på 2 veckor ;P

      Radera

Om Ni inte har ett Google-konto kan Ni ändå kommentera, välj Anonym men skriv gärna vem Ni är i kommentaren.
Tack!