måndag 13 februari 2012

Mello nr 2

Nu ikväll hävdes äntligen mitt Facebookförbud då Melodifestivalen äntligen streamades (som jag har längtat!).
Jag har infört det på mig själv då jag inte vill veta i förväg vilka som går vidare, för hur kul är det att titta då?

Det var många bra låtar med denna gång, herr Lindgrens låt var den bästa, men Loreen's Euforia är fortfarande bäst enligt mig.
Fördelen med att se det efteråt är att man kan spola förbi de dåliga låtarna (Lundstedt och DiLeva) och allt annat man inte vill se, men jag skulle önska att få se det åtminstone dagen efter (i-landsproblem javisst!)

Nu får jag se fram emot deltävling 3 nästa gång.

// Mellonörden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om Ni inte har ett Google-konto kan Ni ändå kommentera, välj Anonym men skriv gärna vem Ni är i kommentaren.
Tack!