söndag 26 februari 2012

Jämförelse

Något jag inte gjort på länge är att gå tillbaka till bilder från Paulinas uppväxt.
Eftersom Nathalie är 14 månader och lite till började jag i Paulinas 14-15 månaders mapp och där finns det bilder från när vi var i Mae Phim förra gången, vi åkte hit när hon var 14 månader exakt.

Paulina ser så stor ut, kanske för att hon var på väg att bli storasyster för första gången?
Det skulle kännas konstigt att vara gravid nu för jag tycker Nathalie är en bäbis fortfarande ;)
På många av bilderna är Nathalie fruktansvärt lik Paulina (eller så är det bara att de har likadana minspel?) det som skiljer dem åt är att Paulina hade fler tänder och Nathalie har mycket mer hår och sen tror jag att hon är lite större vikt- och längdmässigt.

 

Ni som sett Nathalie live här nere ser likheterna bättre än Ni där hemma som såg henne för över 4 månader sen.
Det ska bli kul att gå på BVC när vi kommit hem så vi kan jämföra siffror också, jag tycker det är jättekul att se både deras likheter som olikheter och det ska bli så kul att få följa dem så länge jag är i livet.
Tänk att vi lyckas skapa så fantastiska tjejer! ♥

// Kikki

1 kommentar:

  1. I visited Mae Phim for the first time in February 2012 and thought it was great, lots of friendly Swedish people, my favourite was the Number One bar.

    SvaraRadera

Om Ni inte har ett Google-konto kan Ni ändå kommentera, välj Anonym men skriv gärna vem Ni är i kommentaren.
Tack!