söndag 5 februari 2012

Söndag

Nu va det ett tag sen jag satt här vid bloggen, skönt tycker Ni säkert, men nu är jag tillbaks!
Jag ska fatta mig kort och visa lite bilder, måste gå ut lite mjukt.
Men ett långt inlägg blev det ändå.

Nathalie har börjat använda armpuffar och hon simmar så fint! Niklas filmade dock med kameran på sniskan så lägg Dig ner på vänster sida för bästa resultat.
Hon äter med jättebra med bestick, fast dem är så stora. Just fried rice går sådär :P

Visar stolt upp sitt nya halsband, tänkte även som en före bild då hon klippte sig idag

Gjorde min första smoothie, har jag fina Lena att tacka för som lämnade kvar blendern till oss. Frysta bananer, naturell yoghurt, apelsinjuice och lite jordgubbsdrickyoghurt. Blev smaskens!


 
Paulina somnar alltid i soffan så bär Niklas in henne när hon somnat in djupt, Ove trivs bra.

 En egenkomponerad outfit by Paulie och en korv-och-makaroner-middag på A21


När Sthlmsfamiljen åkt hann hon inte va ledsen så länge för Nuch och Takkys döttrar, Anna 8 år och Alina 7 år tog deras plats. Hon har varit med dem hela helgen och de kom upp hit och hälsade på. De pratar thai och hon svenska, men de förstår varann och gillar verkligen varann! :)



Idag var vi hos Linda på Hair Boutique, hon öppnade endast för vår skull och gav mig en bamsekram efteråt




Gofiiiiiika
Nathalies nya kompis som syrran måste få låna
Nu sitter farmor och farfar på ett flygplan på väg hit med min nya fina almanacka och ett mycket intressant brev. Mer om det en annan dag!
Idag har jag/vi kollat på Melodifestivalen, som den Mellonörd jag är, överlycklig att få se den dan efter då jag införde ett Facebook-förbud på mig själv så jag inte skulle få reda på nåt. Rätt låtar gick vidare, Loreen var helt fantastisk i år igen, Eufoooooria!

// Kikki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om Ni inte har ett Google-konto kan Ni ändå kommentera, välj Anonym men skriv gärna vem Ni är i kommentaren.
Tack!