torsdag 16 februari 2012

21 - 16 =

5 veckor kvar, 16 veckor avverkade av 21 veckor.
GAAAAAALET vad fort det gått, eller hur?

Inatt somnade jag inte förrän 3 eller 4, råkade sova middag med Nathalie på dan, inte bra.
Vaknade av Niklas väckarklocka, 6.30?
Somnade om när han gick på sin morgonpromenad och sen vaknade jag 7.30 när Paulina kom in.
10 minuter senare slog det mig att Paulina var bjuden på frukost kl 8 idag, hos våra kära grannar 4 eller 5 dörrar bort, Inge och Cecilia.
Hon har längtat så mycket efter detta och hon gjorde sig fin innan hon bokstavligen sprang dit i sina klackskor.

Nathalie blev väckt imorse och var därmed inte på sitt bästa humör så jag gick in och la mig med henne, utan att somna (jag fick kämpa!) när jag kom ut så var Paulina tillbaka, lycklig som få.
Niklas åkte iväg med vår senaste Bangkokshopping till huset då farfar åker hem imorrn och sen åkte han och Paulie och köpte lunch.

Efter vi ätit åkte vi och köpte ett elefanthuvud (inget riktigt alltså) och 2 fina ramar som städerskorna ska få med bilder på tjejerna innan vi åker hem.
Åkte till huset igen, farmor och farfar hade en massa ärenden så de skulle åka iväg och Paulie ville hänga med så det gjorde hon. Tror hon kom hem vid 18.30 så hon var borta en bra stund.
Medan hon var borta la jag Nathalie igen för hon sov så lite förra gången och var väldigt missnöjd.
Denna gång somnade jag inte heller och hon sov ganska länge.
När jag tog upp henne var hon jättevarm, ovanligt varm, så jag lät henne svalna av och dricka lite men det hände inget.
Feber, 38,5 förvisso men hon var rätt så ynklig ändå.

Så jag har varit inne nästan hela dan idag, skönt då det har blivit så varmt nu, och jag kände mig inte heller riktigt 100, måste va sömnen.
Kollade nyss klart på The Eagle med Channing Tatum, Niklas ville inte se den men jag såg den iaf, den var ok men inte mer än så.
Nu ska jag försöka lägga mig i tid för en gångs skull och försöka hålla fingrarna borta från Wordfeud, det är INTE lätt!
För 1 år sen var de så smååååååååå!

Nattinatti!

// Kikki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om Ni inte har ett Google-konto kan Ni ändå kommentera, välj Anonym men skriv gärna vem Ni är i kommentaren.
Tack!