fredag 17 februari 2012

Fredag

Vilken natt det var, kommer inte ihåg tider och sånt men vet att jag hörde Paulina skrika så att Nathalie vaknade.
Nathalie var stekhet, men hade bara 38,1, hon la världens blöja och jag passade på att stoppa in en supp alvedon.
Sen tror jag det var Nathalie som vaknade så då la jag mig inne hos dem.
Paulie vaknade jättetidigt så hon följde med Niklas på morgonprommis, medan vi sov vidare.

Dagens att-göra-lista bestod av att Poo skulle komma och både jag och Niklas fick pedikyr och manikyr och Paulie fick nymålade naglar på händer och fötter.
Vi åt thailunch och sen tog jag farväl av farfar som åker hem idag.
Niklas och Paulie är där nu, Nathalie sover sen en bra tid tillbaka. Hon har fortfarande feber och har blivit snorig och nyser om vartannat så jag gissar att Niklas är boven i dramat då han varit förkyld hela veckan.
Hon har ätit jättedåligt de senaste dagarna, endast clementiner och druckit vatten, och lagt en hel del lösa blöjor. Jag tror inte att det är tänderna som spökar men om det är det så lär det visa sig.

Jag hoppas att jag får sova hela natten inatt för nu är jag riktigt trött på att inte vara utvilad.
Imorgon ska vi upp tidigt och åka till Laemtong i Rayong.

Hittade ett perfekt skoställ till tjejernas skor, organiserat kaos, pris 40 baht (10 kr)

// Kikki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om Ni inte har ett Google-konto kan Ni ändå kommentera, välj Anonym men skriv gärna vem Ni är i kommentaren.
Tack!