lördag 31 mars 2012

Inskolning

Så var den äntligen här, dagen då tjejerna börjar dagis.

Paulina har längtat som en galning och ville verkligen inte gå hem.

Jag var med Nathalie som verkligen stormtrivdes direkt.

Vi var där i 2 timmar ungefär och måndag + tisdag ska hon gå 9-15 och sen vara klar.


Nu ikväll har bästa Anna tagit med mig till Lets Dance som en födelsedagspresent (hur gulligt?) och sen tog vi några drinkar på Golden Hits och skakade lite rumpa.

Sitter på nattbussen nu och senare idag (det är ju faktiskt lördag) ska Niklas ner till Borås för allsvensk fotbollspremiär.

För Er som inte vet så är han Djurgårdare och har inte missat 1 match sen 2002, hemma som borta.

Och jag ska va ensam med tjejerna, får se vad vi hittar på :)

Nu är jag grymt åksjuk så jag ska fokusera på vägen.

Godnatt på Er!

// Kikki


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om Ni inte har ett Google-konto kan Ni ändå kommentera, välj Anonym men skriv gärna vem Ni är i kommentaren.
Tack!