torsdag 15 mars 2012

Bildlöst

Det är verkligen urtrist att blogga utan bilder, jag tror Ni tycker det är trist att läsa utan bilder också men nu är det faktiskt så att vi är hemma snart och då får många av Er se oss live, och Ni som vill fortsätta läsa om oss får mer än gärna göra det. Vart har jag inte bestämt ännu för i min förra blogg är alla MB upptagna också.

Dagarna går fort nu, man vill hinna göra så mycket som möjligt av dagarna.
Imorgon blir Paulina 3 ½ år och vi tänkte laga middag och ha riktigt fredagsmys med lite disco och lite Manboy och sånt, tror jag tjejerna kommer gilla :)
Tänkte guida Ida genom hela byn imorgon i hopp om att hitta fina fynd, för nog finns dem alltid!

Imorgon ska jag avsluta en "sak" jag hållit på med ett tag, känns SÅ skönt att snart få vara hemma och ta tag i allt som ska fixas och bli bra.

Men nu måste jag sova så jag orkar med morgondagen!
Sov så gott!

// Kikki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om Ni inte har ett Google-konto kan Ni ändå kommentera, välj Anonym men skriv gärna vem Ni är i kommentaren.
Tack!