söndag 30 oktober 2011

Nackdelen med Thailand

Försöker mobilblogga men det får inge vidare :/

Igår kväll fick jag ett tiotal bett.
Detta sitter på armen.
Mobilbild

Trodde jag hade köpt antikli men icke, så det blir morgondagens uppdrag!

Det kliar nåt så djävulskt men jag har lyckats hålla mig ifrån att klia hittills.
Dem börjar växa sig större och större nu och det dunkar.

Har med mig receptbelagda allergitabletter från Sverige som jag tar men dem verkar inte funka..
Än så länge är det bara jag som blivit attackerad så jag måste ha gott blod :P

// Kikki

2 kommentarer:

  1. Hej på er!
    Ett tips mot klådan: smörj med tandkräm.
    Annika Håkansson

    SvaraRadera
  2. Åh tack för tipset!
    Ska jag prova på direkten! :)

    SvaraRadera

Om Ni inte har ett Google-konto kan Ni ändå kommentera, välj Anonym men skriv gärna vem Ni är i kommentaren.
Tack!