fredag 28 oktober 2011

Godmorgon?

Niklas version av natten stämmer inte riktigt överens med min.

Provade att ställa Nathalies säng i vårt rum, gick inge vidare...
Hon ville sova PÅ mig och inget annat, försökte jag lägga ner henne bredvid mig så gallskrek hon.
Paulina vaknade även hon och eftersom hon inte hittar så bra än, slutade det med att hon stod i badrummet och skrek.
Så var vi 4 i 160 sängen helt plötsligt.
Jag och Nathalie låg med våra huvuden i fotändan och Niklas och Paulina låg på huvudkudden.
Vaknar upp i panik när Nathalie kryper i sömnen och hinner fånga henne halvvägs ner mot stengolvet.

Niklas och Paulina lägger sig på en 90 säng i andra rummet och jag ligger på helspänn HELA natten, livrädd att hon ska ramla ner. Bullade upp med madrass, 4 täcken och kuddar men jag kunde ändå inte slappna av och timmarna gick SÅ sakta.
Sjöblöta av svett var vi också då vi sov utan AC.

Vid 7 väcker Niklas och Paulina oss, Nathalie hade nog kunnat sova mycket längre än så.
Jag vaknar upp med världens huvudvärk, värst hittills så jag kunde knappt röra mig.
Hällde i mig vatten och alvedon och när jag äntligen ska få äta frukost (utebliven middag pga klängig unge) så har Niklas och Paulina sparat en liten yoghurt till mig.

Det tog x antal timmar för mig att åter bli människa igen, men nu känner jag att huvudvärken kommer smygande igen.

Tuk (en thailändsk sjuksköterska vi känt sen 2007) har varit i Rayong och är på väg till oss med nåt så vi kan inte lägga oss ännu...

Vilket härligt inlägg det här blev då ;)

// Kikki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om Ni inte har ett Google-konto kan Ni ändå kommentera, välj Anonym men skriv gärna vem Ni är i kommentaren.
Tack!